.::. MoShY SoFt .::.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

For Ever Non Stop

دخولدخول  التسجيلالتسجيل  أحدث الصورأحدث الصور  البوابةالبوابة  الرئيسيةالرئيسية  

حارة المهيسيين

eslam ellithy
HobMizo1
العاشق
NoOdY
croconile
rosy
magnito
KiShO
Chaitana
ROMANCE_MERO
tito a
falcon_mido
Honeylove
Nou
كتاكيتو بنى
زينهم
m.o.s.h.y
21 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

حارة المهيسيين - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 14, 2007 10:37 am

يا اهل الحاره الكرام اسمعو البيان التالي
انا قررت ان اي مشكله في الحاره تحصل تعالو انا هحبلكم حئكم
واحنا ولا بنخاف من عساكر ولا حد
ولو الشباب بتوع اي حاره تنيه رزلو علي البنات
تجولي وهاخد حقكم وهروق الشباب ديه
Honeylove
عضو شغال
عضو شغال

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 14, 2007 5:03 pm

ليه يعني يا عم واحنا مش هنعرف ندافع عن بنات حارتنا ولا ايه لا متقلقشي احنا جدعان قوي قوي
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 15, 2007 11:10 am

والله انا خايف لانتو اللي تعكسوهم
هههههههههههههههههههههه
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 15, 2007 12:06 pm

الي شعب حاره المهيسين
ياشعبي حبيبي ياروحي يابيبي ياحاطك في جيبي يابن الحلال
ياشعبي ياشاطر ياجابر خواطر ياساكن مقابر وصابر وعال
ياواكل سمومك يابايع هدومك ياحامل همومك وشايل جبال
ياشعبي اللي نايم وسارح وهايم وفي الفقر عايم وحاله ده حال
احبك محشش مفرفش مطنش ودايخ مدروخ واخر انسطال
احبك مكبر دماغك مخدر ممشي امورك كده باتكال
واحب اللي ينصب واحب اللي يكدب واحب اللي ينهب ويسرق تلال
واحب اللي شايف وعارف وخايف وبالع لسانه وكاتم ماقال
واحب اللي قافل عيونه المغفل واحب البهايم واحب البغال
واحب اللي راضي واحب اللي فاضي واحب اللي عايز يربي العيال
واحب اللي يائس واحب اللي بائس واحب اللي محبط وشايف محال
واحبك تسافر وتبعد تهاجر وتبعت فلوسك دولار او ريال
واحبك تطبل تهلل تهبل عشان مطش كوره وفيلم ومقال
واحبك تأيد تعضض تمجد توافق تنافق وتلحس نعال
تحضر نشادر تجمع كوادر تلمع تقمع تظبط مجال
لكن لو تفكر تخطط تقرر تشغلي مخك وتفتح جدال
وتبدأ تشاكل وتعمل مشاكل وتنكش مسائل وتسأل سؤال
وعايز تنور وعايز تطور وتعمللي روحك مفرد رجال
ساعتها حجيبك لايمكن اسيبك وراح تبقى عبره وتصبح مثال
حبهدل جنابك وادل اللي جابك وحيكون عدابك ده فوق الاحتمال
وامرمط سعادتك واهزأ سيادتك واخلي كرامتك في حالة هزال
وتلبس قضيه وتصبح رزيه وباقي حياتك تعيش في انعزال
حتقبل ححبك حترفض حلبك حتطلع حتنزل حجيبلك جمااااال
m.o.s.h.y
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى
m.o.s.h.y

ذكر

::الملف الشخصى::
نقاط التميز: $$$

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 15, 2007 1:04 pm

حارة المهيسيين - صفحة 2 47da0e8b51

اسمعوا واعوا بشري لكل اهالي حاره المهيسين
سيتم باذن الله افتتاح سوبر ماركت واجزخانه معا
اتنين في واحد وانسي القشره قصدي انسي
الجوع والمرض سوبر ماركت يا بشررررررررررر
سوبر ماركت والحاضر يعلن الغايب والغايب مالوش نايب
والشكك مش ممنوع يا بشرررررررررررررررررررر
يلا خلي الغلابه يهيصوا
افرحي يا زبده افرحي يا نوسه
مع سوبر سوبر ماركت الانبساط
هتودع الاهااااااااااااااااااااات
يلا يااااا عاوز احسن الاسعار
المحلين دول بتوع الدكتور ايمن (HoBMiZo1) والمستر احمد (KiShO)
وعلى الله ملاقيش حد يشتري
يلا مسا

https://soft.jordanforum.net
croconile
مشرف فى قسم السياسه العسكريه
croconile

ذكر

نقاط التميز: 40

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 15, 2007 2:41 pm

الواد بتاع النت ده شكله مش هيتعدل غير لو باتله ليلتين في التخشيبة جري ايه يابني انت عاوز ايه ومبققاش غيرك يابلطجي اللي هتحل المشاكل دي الحارة شكلها لمت وللا انت فاكر نفسك فتوة وللا ايه
KiShO
عضو غاوى شقاوه
عضو غاوى شقاوه
KiShO

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 15, 2007 3:14 pm

تحت امر سيادتك يا باشمهندس احلي عربية هتكون تحت امرك ياريس قولي انت بس قبليها بيومين تلاتة كداا وهتلاقي العربية في انتظار سعادتك حارة المهيسيين - صفحة 2 777644 ...واحلي سلام لباشمهندسين الشبابيك بتاعت الاجهزة .
اما بالنوسبة ليكي يا انسة ميرو احنا الحمد للة بنعمل شغلنا وزي الفل والاشاعات الي بتطلع عليا دي اشاعات مغرضة هدفها تشوية سمعتي في الحارة ..اما بقي للهامر دي ان شاء اللة في الخطة الجاية بس ربنا يكرمنا بس ونسدد تمن العربيات للحاج فالكون نبقي نفكر نجيب الهامر وحتة جاجور كمان
وبالنسبة بقي لفرح كبير الحارة بتاعنا المعلم موشي داا زفتة علي ايدي انا سيبية ليا انا هظبطة والواد داا حبيبي ولازم اكرمة واجيبلة عروسة تستاهلة والمعلم دااا عروستة عندي بالصلاتو علي النبي انا قررت اخطبلة البت تفيدة بنت المعلم حنتيرة شيخ عربجية الجمرك ونعم النسب حارة المهيسيين - صفحة 2 457405 .....
اما بقي بالنوسبة للعربية الي انت طالباها مني انا واللة شغال تأجير بس. بس ممكن اظبطلك عربية حلوة من عند الحاج فالكون بتاع اجنس العربيات الي علي اول الحارة وهيكرمك في تمنها .
وعايزك تجيبيلي عروسة حلوة وصغيرة بتلعب ناشئين تحت 20 سنة وياريت لو من برة تبقي كداا عملتي احلي جميلة وهبقي اظبطلك عربية بناتي حلوة وطعمة كداا
KiShO
عضو غاوى شقاوه
عضو غاوى شقاوه
KiShO

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 15, 2007 3:22 pm

تشكر يامعلم موشي واللة من زمان نفسي افتح زوبا ماركت واهوة ربونا كرمنا وهنفتح يامعلمين احلي زوبا ماركت في الحارةحارة المهيسيين - صفحة 2 887481 .وكمان هبقي جار الدكتور ميزو احلي سلام للدكتور ميزو الي هيشفي الحارة من كل الامراض المستعصية .
اعلان فرعي :مطلوب انسة حلوة وطعمة للعمل بمكتب التأجير لانشغالي بتوضيب الماركت والمقابلات بالمكتب من الساعة 1.30الي الساعة 1.32 علشان ببقي مستعجل
العاشق
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 15, 2007 7:25 pm

حارة المهيسيين - صفحة 2 459656 طبعا يا معفن هى العربيات الى انت جيبها دية عربيات جيبلى عربية 132 وسيقها حمار وعيزنى اركب هيا دية اخرتها طب دة يوم ما افولة اديلة بنزين ولا اديلة برسيم
العاشق
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 15, 2007 7:30 pm

حارة المهيسيين - صفحة 2 819801
رد عليا يلا واه حكايت كتر الشطة تجيب بواسير انت حطفطع علينا ولا اة دى الشطة احلى حاجة فى الدنيا دية فيها بوريتينات دة زى البسبوسة
العاشق
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 15, 2007 7:35 pm

حارة المهيسيين - صفحة 2 434821 اية يا جدعان هو الولا فالكون راح فين عمال يجيب سيرة الدكان بتعنا لية من يوم مقال الشطة تجيب بواسير محتش بقى بياكل شطة لية
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 16, 2007 12:17 pm

عرض خاص اللي يقعد ساعه عندي في النت ياخد ساعه هديه وكمان منتج من السوبر ماركت

والاجزخانه علي حسابي
لس العسكري بتاع الحاره لو هوب نحيتها هيتجتل
croconile
croconile

ذكر

نقاط التميز: 40

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 16, 2007 12:54 pm

ايه ياعم تيتو انا علي فكرة جاي اقعد عندك ساعة علشان اشوف انت كلامك صح وللا بتضحك علي الناس واعملك قضية نصب واحتيال وعلي فكرة حضر نفسك اني هاخد الساعة التانية والمنتج اللي من السوبر ماركت هيبقي اغلي حاجة فيه ومن الصيدلية هاخد اغلي فيتامين او مكمل غذائي مهو كله علي حساب السبوبة وعلي فكرة هاجيلك متخفي يعني مش هتعرف انا مين والمعاد السري لزيارتك هيبقي بكرة الساعة 5 وده معاد سري واوعي تقول لحد اصل المعاد ده سري
Honeylove
عضو شغال
عضو شغال

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 16, 2007 6:21 pm

اهم حاجه اوعى تقول لحد ان العسكري هيجيلك بكرة الساعة 5 عشان محدش يقولك ماشي يا عمنا ومبروك يا حارة على احلى سوبر ماركت واحلى اجزخانة في اخارات كلها وعشان خاطر الحبايب والافتتاح أول وندوز للسوبر ماركت والاجزخانة عليا.
بس مليش دعوة لو وقع بعد يومين :)
HobMizo1
مــشرف على قسم الاغانى
مــشرف على قسم الاغانى
HobMizo1

ذكر

نقاط التميز: 10

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 16, 2007 7:46 pm

السلام عليكم

ازيكم يااهااااااالي الحاااااااره انا جييييييييييييه يعني ميزوووو يعني ملك الادويه يعني اكبر

صيدليات فيكي ياجمهوريه مصر العالميه ودي بقي هتبقي اخر صيدليه ليا ف الجمهوريه هنا

وهتبقي طبعا ف حاره المهيسيين بتاعت حبيب قلبي مووووشي وطبعا هو فااااااهم احنا

بنمووووووووووت ف التهييس يعني مش عاوز حد يدخلي الصيدليه فايق هاااا لازم يكون

مهييس ودمااااغه عااااااااليه عشان افهم هو عاوز اييييييه هههههههههههههههههه

والف مبروك ياواد ياكيشو علي الزوبا مارررركت الجامد ده واحلي حاجه اننا بقينا جيران يامعلم

والواد موشي يبقي ييجي يقعد معانا يونسنا بقىىى كل يوم

واعمل حسابك يااض ياكيشو انا عاوز حته جامده كده زي ماقولتلك هااا وانت اللي هتسوقهااا

ودي هتبقي عشااااااني ياريس هاااااااا انت فاااااااهم بقىىىىى مش هوصيييييك

يالا مع السلامو عليكوا بقىىىىىىىى
eslam ellithy
كاتب نشيط
كاتب نشيط

ذكر

نقاط التميز: 5

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 16, 2007 8:39 pm

هااااااااااااااااى شباب ايام بااك اهو تانى وعاوز اشوف الشغل اللى على حق واشطات يا معلم موشى عال موضووووووووووووووع الفااااجر ده واستنونى فيرى سووووووون
وحتشوفوا الى شفل اللى على حق
ووحشتوووونى كلكم والله يا احلى شباب فى الدنيا
باااااى معلش مش حعرف ارد عالموضوع انهارده عشان انا مستعجل اوى
Bye Bye
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 17, 2007 12:34 pm

ايه يا شباب واحد يفتح اجنس عربيات والتاني ظابط واللي المريض يموت بقي

عيزين حد يبقي دكتور ويفتح عياده مهو مينفعش انا ابقي دكتو وبلطجي ههههههههههه
كتاكيتو بنى
عضو شغال
عضو شغال
كتاكيتو بنى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 17, 2007 3:21 pm

احنا كدا شكلنا هنجيب دكتور من بره حارتنا ودا يبقى ف وشكم يا جماعه الحاره

ويرضى مين بقى نستورد دكتور من الخارج عشان يجى يتأمر علينا وياخد فلوس اد كدا
احنا لازم يطلع من عندنا دكتور الحاره يكشف علينا وينضفنا من جميع الامراض وببلااااااااااااش
حاولو تتصرفوا فى اقرب فرصه
واناشد مدير المنتدى بضروره وضع يافطه على باب الحاره جمب كشك عم حلاوه انه بنكتب عليها اى دكتور معدى ف السكه هاتوه من افااه فى اسرع وقت ممكن
Honeylove
عضو شغال
عضو شغال

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 18, 2007 5:29 am

على العموم باعتار اني محاسب هتبرع وابقى محاسب الحارة بالمرة واهو ينوبنا ثواب في اهل الحارة عشان الفرن بتاع عم زقزق يشتغل ومحل الفراخ بتاع عم بطبط عشان يورد الفاخ والبط لمطعم كتاكيتو بني بس فعلا عايزين حد يكشف على الفراخ كمان عشان انفلوانزا طيور
ياريت جنب اعلان الدكتور اعلان دكتور بطري بالمرة بقى
NoOdY
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
NoOdY

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 20, 2007 11:42 am

صباحو ورد يا احلى ناس في حارة المهيسيين لو على الدكتور البطري خليه عليا انا دنا نوياها من زماااان وما تقلقوش دنا خبرة حارة المهيسيين - صفحة 2 964258 وما تقلقوش الفيزيتا حتبقى حنينا دحنا كلنا ولاد حته وحدة و حنعملوا معاكم اجدعها واجب دحنا مالناش غير حيواناتك يا حارة
وايه يا جدعان انتم مخصمين الكبدة ولا ايه ما شفتش حد يعني هوب ناحيه المحل بتاعي كدة بردة طب يلا بقى قرار لسه طازة كل ساندوشت عليه واحد هديه وايتها خدمه اهه يلا بقى عايزة اشوف خلأكم
ووحياتك يا عم هاني لف محتاجة كمبيوتر بس ايه على ذوقك بس وحيات ابوك في السريع
ويا عم تيتو ربنا يكرمك يا رب انا عايزة احجز عندك ساعه كدة لحسا عندي بزنس جامد محتاجة اقديه
و يا دوكتور حوب ميزو انا بعرض عليك نعمل في الصيدليه تبعك جزء بطري بس عشان نبزنس مع بعضنا عشان بس يلاقوا علاج لحيوانتهم
واقابلكم بقى على خير ياحلى ناس في الجمهوريه العالميه دي كلها
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 20, 2007 11:58 am

انتي كده معتبرانا حيوانات احنا عاوزين دكتور للبنئدمين

عشان الحاره تلت تربعها تعبنين والعسكري بيموت من الضرب اللي بيخده
falcon_mido
عضو مقيم هنا
عضو مقيم هنا

ذكر

نقاط التميز: 85

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 20, 2007 12:48 pm

انااااااااااااا جيت يعني احلى واكبر صاحب معرض عربيات جيه تاني يعني هنفتح المزاد يعني هتبص على العربيه وتدفع من غير ما تفكر لان حاجاتنا مش مسموح بالشكك فيها وبالنسبه للحته الهامر يا معلم كيشو اعتبرها متوفره تحت ايدك من دلوقتي بس عايز باقي الاقساط الي عليك يا حلو تخلص ومبروك ليك يا دكتور ايمن انت وكيشو على السوبر ماركت والعياده حلوه دكتور ايمن ديه لايقه عليك ههههههههه
وبالمناسبه يا بشمهندس الكمبيوتر الجهازين الي انت جبتهوملي لعيالي باظوا بعدها باسبوع انت شكل اجهزتك تعبانه ومضروبه بالنار كده واذا كان على دكتور للحاره المعفنه ديه فموجود وامره محلول انا عندي ابن في اخر سنه في كلية الطب يعني الامر بسيط وسهل وقريب اوي حخليه يفتح العياده الي هي والي مفيش زيها عشان يعالج الحاره كلها وبمبالغ زهيده جدا الكشف حيبقى ب 50 جنيه بس تخيلوا يعني ان شاء الله ما حد حوش وبالمناسبه يا عاشق الشطه مالها مدايقاك ولا ايه ولا انت ما بتحبش الشطه اصلا وشاب فافي بقى وبالمناسبه انت مين يا عاشق عشان انا عايز اعرفك الاول
وسمعني بردك سلام كتر الشطه يجيب بواسيرررررررر
العاشق
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 20, 2007 5:53 pm

darkred]]اه يعم فالكون وانت طايح فينا كدة لية واه حكاية الهمر الى انت عايز تجيبها هو انت حلتك حاجة وانت يلا عايز تعرف مين انا (انا المعلم عاشق اكبر محلات المخلل والشطة فى الحتة دى )
[color=black][color:e6cd=black]وبطل بقى حكاية كتر الشطة تجيب بواسير ولا انت عايز تقطع اكل عشنا اه عشان كدة معلش نعذرك برده اصلا هو فية حد بيقرب للمحل المعفن وعمال تقلى همر وبتاع انت اصلا اخرك العربية المعفنة [color:e6cd=darkred:e6cd] 132 حارة المهيسيين - صفحة 2 459656حارة المهيسيين - صفحة 2 613651ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههحارة المهيسيين - صفحة 2 432498 حارة المهيسيين - صفحة 2 434821 حارة المهيسيين - صفحة 2 85844 حارة المهيسيين - صفحة 2 432498 [/size]
العاشق
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 20, 2007 5:58 pm

(وسمعنى بقى ادى زوبة زقى)حارة المهيسيين - صفحة 2 877717 حارة المهيسيين - صفحة 2 459656 حارة المهيسيين - صفحة 2 679432 حارة المهيسيين - صفحة 2 538453 حارة المهيسيين - صفحة 2 70514 حارة المهيسيين - صفحة 2 562993 حارة المهيسيين - صفحة 2 615601 حارة المهيسيين - صفحة 2 434821
العاشق
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 20, 2007 6:02 pm

اصدى زقة حارة المهيسيين - صفحة 2 613651 هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Honeylove
عضو شغال
عضو شغال

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 20, 2007 7:08 pm

جهازين ايه اللي باظوا يا عم الحاج الجهازين كانوا زي الفل لغاية ما العيال عيالك حبوا ينضفوهم وحطوهم تحت الدش طيب انا اعمل ايه في عيالك بقى دول جابولي الننح خالص كل يوم يجوا يقولولي مش انت اللي جايبلنا الجهاز يبقى تحطلنا عليه الحاجات الجديدة واقعد انزل من منتدى موشي وبعدين يجوا يخدوعها على الجاهز ايه يا عم هو احنا فاتحنها سبيل.
أما ليكي انت بقى يا نودي جاتلي شوية كمبيوترات استعمال خارج تنفع محل الكبدة بتاعك ده عشان تعملي حس كده ودوشه عشان الزباين وليكي عليا بس لما العيادة بتاعت دكتور البني ادمين تفتح هبقى اجي واجرب في الواد الصغير الساندوشتات بتاعت تاخد واحد والتاني عليه مجانا دي.
واي خدمة يا حارة المهيسيين كلهم
العاشق
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 20, 2007 7:34 pm

honey طب وانا مليش جهاز يساعدنى فى المحل بتاعى ياعم هونى يااااااااه لويعملى شطة بالالوان دانا كنت عملت شغل عنب حارة المهيسيين - صفحة 2 562938
KiShO
عضو غاوى شقاوه
عضو غاوى شقاوه
KiShO

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 21, 2007 6:19 pm

ميا مسااا علي العيون المدعمسة ....اية يارجالة الحارة فينكم مش بنتقابل في القهوة بتاعت الحارة لية ولا كل واحد مشغول في دكانة . واية يامعلم فالكون الكلام الي انت باعتهولي مع الواد حنتيرة داااا .. قسط اية ياريس الي لسة فاضل انا ياعم الحاج مش باعتلك كاشات اخر قسط وقايلك نبقي كداا خالصين ولا انت بتنسي ياعم الحاج . علي العموم لما اقبلك هبقي اشوف اية حكاية القسط الاخير داا .......واية ياعم العاشق انت مركز لية ياريس مع المعلم فالكون واية ادي زوبة زقة دي lol! ...........
اوعي تكون كنت بتزق معانا امبارح لما عربية المعلم فالكون اتعطلت علي مدخل الحارة حارة المهيسيين - صفحة 2 613651 ههههههههههههههه
magnito
مشـــرف عام
مشـــرف عام
magnito

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 21, 2007 6:27 pm

ana rag3et ya 7ara ma3lasho asly kont fe safarya sho3'l fe el ma3mora ana geeeeeeeet eh a5bar el 7ara w el nas 3alala sam3 5eeeeer
http://magnito007.hi5.com
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

مُساهمةموضوع: نداء الي الحاره   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 22, 2007 2:24 pm

ايه يا حاره زي الفل مفيش جواز خطوبه او حتي واحد ينتحر ولا ايه

من المؤسف حقاً أن تبحث عن الصدق في عصر الخيانة
وتبحث عن الحب في قلوب جبانة
HobMizo1
مــشرف على قسم الاغانى
مــشرف على قسم الاغانى
HobMizo1

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 23, 2007 1:07 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه علي رايه ادي زوبه زقه وتعالي

اسالني اناااااا ياااااااما ادتهاا زقه واخرها امبارح انا والواد كيشو هههههههههههههههههههههههه

ده شكله ياض يافالكون يعرفك وزق معانا قبل كده هههههههههههههههه
NoOdY
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
NoOdY

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 23, 2007 7:43 am

تسلم يا هاني لف على الواجب دة و انى عارفة انك صاحب واجب بردة و عشان كدة ليك عندي لما تيجي المحل حروقك و طلباتك يا عم عليا و ببلاش كمان بس يعني ما تسقشي فيها حارة المهيسيين - صفحة 2 421679

و يا عم تيتو بيه انا ما اعتبرتش حد حيوان بس لو الحيوانات اتعلجت يبقى في امل ان البنادمين تعيش و كمان من غير حيوانات مش حتلاقوا تاكله ولا انت ايه رايك والناس كلها اهيه بتربي عشان العيد قرب يعني لو معزة ولا جاموسه ولا خروف من بهايمكم يعيوا مين حيداويهم دول كمان كائنات حيه و بتحس زينا بالظبط و كمان هى مش زينا لما تتعب تقول يبقى لازم نهتم بيها
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 23, 2007 8:56 am

نا مقولتش حاجه يا نودي بس نهتم بالانسان الاول ويعدين نفكر في الحيوان ولا ايه

وبعدي بدل ميجي حد من بره يفتح عندنا ويبيعنا هدومنا ويبقي سمعتنا وحشه بين الحارات اللي حولينا
العاشق
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 23, 2007 7:06 pm

والله يا كيشو ومليك عليا حلفان ان اول مدخلت الحاره لقيتة عمال بيرمى ويلسن عليا بأمارة كتر الشطة تجيب بواسير يعنى يرضيك كدة ياعم كيشو عايز يقطع عشنا من الحارة هو اصلا مضايق منى عشان دكان الشطة بتاعى شغال زى الفل وهو عمال بيهش وينش طب انا اعملة اية سواء الدكان شغال او مش شغال دية بديجى حسب ضمير الواحد غلطان انا يعم كيشوحارة المهيسيين - صفحة 2 697386
KiShO
عضو غاوى شقاوه
عضو غاوى شقاوه
KiShO

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 24, 2007 7:23 pm

عداك العيب ياعم العاشق ..... انا شاهد فعلا ان المعلم الي اسمة فالكون بتاع العربيات الي علي اول الحارة غلط في العاشق ......lol!
الا صحيح يامعلم فالكون انت مش حارة المهيسيين - صفحة 2 475156 بتحب الشطة ولا اية ؟
بيني وبينك ياعم فالكون الموضوع داا اوعي تسكت علية الواد الي اسمة العاشق داا شكلة يعرفك كويس قوي ..انا لو منك ياريس اشوف فين الغفير بتاع الحارة دي واعرف منة مين الشخصية دي .
وسمعني سلام كتير الشطة يجيب بواسير بمناسبة الكلام عن الشطة
حارة المهيسيين - صفحة 2 457405
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 25, 2007 12:14 pm

انا عاوز افتح بنزينه عشان العربيات تمون

السيبر جاب فلوس عيزين نفت جاجه تنيه
عشان المعلم فالكون
يمون العربيات التعبانه اللي عندو
falcon_mido
عضو مقيم هنا
عضو مقيم هنا

ذكر

نقاط التميز: 85

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 27, 2007 2:41 pm

ميه مسا على اعفن حاره في قلب المنطقه وبعدين ايه يا جدعان حكاية المعلم فالكون ديه هو انا بقيت معلم ولا ايه انتوا فاكرني فاتح محل جزاره ولا ايه انا صاحب اكبر معرض عربيات يعني بالصلاة عالنبي كده بلاش قر ولا حسد ولا نق وانت يا عم العاشق يالي فاكرلي نفسك مارلين مونرو انت كمان انت هتعيشلي في الدور بقى ما لعبتك اتكشفت وعلى فكره انا بكره الشطه جدا وما بحبهاش خالص وبتخنق منها ومن الي بياكلها يلا بقى وحبلغ البلديه عنك عشان تيجي تشيلك محلك الي انت فرحانلي بيه ده ده انت تلاقيك ممعكش تصريح اصلا يعني فاتحه عياقه كده وبعدين يا جماعه انا اسمي الحاج فالكون بعد كده المعلم ديه لواحد زي العاشق بيقف ويقشر الشطه ويحمرها وبعدين انت يا عم تيتو مش ناوي تشتري عربيه كده عزيرو الاول قبل ما تفتح بنزينه للعربيات يا جماعه في ديس كاونت جامد اوي على العربيات يعني يا تلحق يا ما تلحقش وبالنسبه ليك يا كيشو انت لسه عليك اقساط الفوائد انت فاكر نفسك حتقسط العربيه بسعرها ولا ايه مش لازم يبقى فيه فوائد يعني لسه قدامك فلوس تتسدد عشان اديلك دفعهة عربيات جديده لسه جايالي من جزر هايتي وانت يا عم ميزو مش عجباك ال 132 ولا ايه عليه النعمه لو شفتك بتركبها تاني مش هيحصلك طيب وفين ده عمرنا زقينها احنا حتكدبوا بقى هي 10 هي مره واحده كل يوم بس يعني مش كتير زقه في اليوم ولا انت ايه رايك وعايز منك يا هاني جهاز كمبيوتر احدث طراز عشان نويت اشغل معرض العربيت الحسابات فيه بالكمبيوتر واخلي كل حاجه حديث في حديث
وسمعني سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
لو ما كنتش انت تدلعني مين هيدلعني
العاشق
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 27, 2007 6:23 pm

انت حتعيش يلا ما اللعبة كانت مكشوفة من الاول وشكرا للمعلم موشى هو الى فضح الموضوع من الاول وعلى فكرة يا معلم موشى مش انا الى بخمن واقول كدة عم فالكون هو الى قالى كدة واة حكاية 132 المعفنة بتعتك دة يالا يا فالكون بدل المعلم بقى دة العربية عملة زى الحمار لا الحمارة والى لسة ولدة بتنام مننا فى نص الطريق دية يلا ببقى ركبها وحاطت رجلى فى افاك دة انت بتمشى بيها بتبدل بتقلها شى يا حمار وأل اية عايز تجيب كمبيوتر تشتغل بية فى المحل متبقى يخويا تصلح العربية الاول دية عايزة الازاز يتصلح والخبطة الى عملتها امك تصلحها وصوت القرقرة الى بنسمعه ومنعرفش صوت اة بظبط اة فهمنى طبعا
tito a
عضو جدع
عضو جدع
tito a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 08, 2007 12:14 pm

رساله خاصه لكل اللي بيحتفلو بعيد ميلادهم الشهر ده نو وفروله

كل سنه وانتو طيبين وعقبال 100000000000سنه

حارة المهيسيين - صفحة 2 993823
م.بدراوي
نائب المدير العام
نائب المدير العام
م.بدراوي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 20, 2007 1:47 am

انا اسف لانقطاعي ياجماعه بس ان قولت هغيب تلت شهور انا فاكر اني قولت
حاجه ذي كدا
بس انا مبسوط انكم مبوسطين في منتداكم انا طبعا مقدرت اقراء كل الموضيع
الي اتكتبت والردود
بس شكلكم استمتعتم باذن الله انا راجع تاني بعد رمضان انا وكابو بس عشان كنا
بنتبرا في الشهر المبارك
ولمثل هذا فليعمل العاملون هو ناوي ان شاء الله يختم 10مرات وانا ناوي علي 3 ههههههه
والترويح ورا الشيخ احمد غريب متخلكش تفكر تعمل حاجه غير الراحه لليوم الجديد
انا شاء الله اعملكم اب لود ليها عشان بنسجلها ان شاء الله اعملكم اللينكات هنا
المهم انتم وحشتوني يا جماعه وربنا يعزكم جميعا
ونتقابل بعد رمضان
سلام عليكم ورحمه الهه وبركاتو
modygold
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
modygold

ذكر

نقاط التميز:

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 30, 2007 11:08 pm

[size=24]صباح الخير على احلى حارة ف الدنيا كلة انا بقى اللى هيوصلكم لمهرجان كان عدل معاكم المخرج الكبير اوى مودى يعنى الشهرة والافلام ولاتامر حسنى ولا السقا ولا اى كلام مودى مكتشف النجوم اللى هيودى الحارة دى للعلالى فوق كل النجوم والفضئيات وسلام بقى علشان معاى معاد مع د هالة سرحان ف قناة 5 نجومحارة المهيسيين - صفحة 2 895340[/size]
modygold
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
modygold

ذكر

نقاط التميز:

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالأربعاء أكتوبر 03, 2007 4:49 pm

صباح الخير على احلى حارة ف الدنيا كلة انا بقى اللى هيوصلكم لمهرجان كان عدل معاكم المخرج الكبير اوى مودى يعنى الشهرة والافلام ولاتامر حسنى ولا السقا ولا اى كلام مودى مكتشف النجوم اللى هيودى الحارة دى للعلالى فوق كل النجوم والفضئيات وسلام بقى علشان معاى معاد مع د هالة سرحان ف قناة 5 نجومحارة المهيسيين - صفحة 2 895340
nana
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
nana

انثى

نقاط التميز:

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 12:51 am

جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده الفكره موووووووووووووووووووووووشي

بس موش تنسوووني في محل يكون مسااحه ويطل علي الترعه هفتحه بازار علشان السياح بيحبوا الهووا البحري

يالا هنضف الحااره وادخلكم فيهاا الاجاانب اي خدمه يا معلمين
ghostsacts
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
ghostsacts

ذكر

نقاط التميز:

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 1:44 am

السلامووو عليكم
يا ناس يالى ساكنين هنه انا جى النهارده ابلغكم خبر تعينى فى الحاره مخبر السرى يعنى بقه اشوف الأتاوه كل شهر عندى علشان الى فاتح محلوو يمشى من غير مشاكل ومش عايز اسمع نفس فى الحاره وانا موجود وعايز كمان محل عصير علشان هشرب عصير ببلاش وكمان فى حاجه مهمه لازم تخبوا عيالكم لأن محمد الكلاف جالكم يعنى الرعب يعنى الأجرام يعنى السجن تهزيب واصلا ومحمد الكلاف عين الأصلاح والى مش هيدفع الأتاويه فى معادها هوه عارف بقه ممكن يحصل له ايه حارة المهيسيين - صفحة 2 85844 او يرحم نفسه ويهرب حارة المهيسيين - صفحة 2 476385
nana
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
nana

انثى

نقاط التميز:

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 1:50 am

انا موش داافع وانا بقا بلطجي وورينا يا عم هتعمل ايه
ghostsacts
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
ghostsacts

ذكر

نقاط التميز:

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 1:58 am

انتى بتتحدينى يعنى طيب اقفلى هنه انا هعمل للك محضر تحرى فين البطاقه بتاعتك حارة المهيسيين - صفحة 2 679432
m.o.s.h.y
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى
m.o.s.h.y

ذكر

نقاط التميز: $$$

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 1:59 am

مسا التماسى
براحه يا سى كلاف على الناس
كفايه عم كيشو مخضوض خلقه اساسا وبعدين مبروك عليك الشغلانه يا سيدى
بس خد بالك من شباب الحاره المتهورين ومتنساش تقبض عليهم لحسن عاملين مشاكل لاهل الحاره

وسعووو الطريق للمخابرات يا جدعان
كله يوعى وشه
ولا المخابرات الامريكيه
من هنا ورايح هيبقى شغل حركات انما ايه .. فى التمام
انا بحذركم من كلاف ..
جارى التحذير ...
https://soft.jordanforum.net
ghostsacts
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
ghostsacts

ذكر

نقاط التميز:

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 2:03 am

بس برضه هتدفع الأتاوه زيك زى الناس ولا تحب اعنيك مرشد كده يا مووشى حارة المهيسيين - صفحة 2 633169
nana
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
nana

انثى

نقاط التميز:

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 2:04 am

يا عم قووووووووووووول كلاام غير ده. مين ده

هوه اخره مولتووووووووووووو وغداويه ونخلص من الاتاوووه حارة المهيسيين - صفحة 2 839365

وابقي سلم لي علي المحااضر حارة المهيسيين - صفحة 2 3906
ghostsacts
عــضــو صغنن
عــضــو صغنن
ghostsacts

ذكر

نقاط التميز:

مُساهمةموضوع: رد: حارة المهيسيين   حارة المهيسيين - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 2:09 am

حارة المهيسيين - صفحة 2 438980 لاء انا طوول عمرى شريف ومش بقل رشوه مولتوا لكن لو غداويه عن مؤمن ممكن اوافق حارة المهيسيين - صفحة 2 22915

حارة المهيسيين
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية